Regulamin

 

 

 

Regulamin

I Informacje ogólne

1.Sklep internetowy pod adresem www.koralik.com.pl prowadzi sprzedaż za pomocą sieci Internet.

Zamówienia przyjmowane są i realizowane tylko za pomocą korespondencji wysyłanej na adres  biuro@koralik.com.pl

2.Dokonanie zakupu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. 

3.Przyjęte zamówienie zostaje potwierdzone za pomocą e-maila zwrotnego.

4.Produkty są wyrobami ręcznie robionymi.  Niewielkie różnice wymiaru, odcienia, kształtu dodatków w porównaniu do podanych na stronie internetowej są dla tych wyrobów charakterystyczne i nie stanowią ich wady. Kolorystyka dodatków , np. barwa ozdobnych tasiemek lub elementów naklejanych, może ulegać niewielkiej zmianie, cały czas pozostając w tej samej gamie kolorystycznej. Produkty zamawiane są wg stałej numeracji producenta; nie mamy wpływu na intensywność natężenia koloru czy drobne różnice w kształcie elementów.

5.Pomiędzy projektem a gotowym wydrukiem mogą wystąpić minimalne różnice kolorystyczne, które zależą od indywidualnych ustawień  monitora. Nie może to być postrzegane jako wada i nie jest przedmiotem reklamacji.

6.Informujemy, iż pomiędzy tzw. " wydrukiem próbnym" a całościowym wydrukiem papeterii ślubnej i okolicznościowej, mogą pojawić się nieznaczne różnice kolorystyczne, pod wpływem zmieniających się czynników atmosferycznych, zmieniając technikę w druku cyfrowym w danym momencie produkcji. Nie jest to wada produktu i nie podlega reklamacji

7.Produkty oferowane w naszym sklepie www.koralik.com.pl są produktami wykonywanymi ręcznie, łącznie z docinaniem, bigowaniem, klejeniem. Niewielkie różnice występujące w poszczególnych elementach wynikają z pracy ręcznej i nie stanowią ich wady.

8.Zdjęcia produktów są wykonywane przez właściciela sklepu koralik.com.pl. Zdjęcia produktów możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Zastrzegamy jednak, że kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów. Wszelkie wykorzystywanie zdjęć, kopiowanie w całości bądź fragmentach bez pisemnej zgody Właściciela Sklepu zabronione.

II Zamówienie

1.Minimalna wartość zamówienia dla których wykonywana jest personalizacja produktu,  jest określona dla zaproszeń, winietek, zawieszek, podziękowań dla gości  - wynosi  ona 10 sztuk z jednego rodzaju i z jednakową treścią.

2. W naszym sklepie istnieje możliwość zakupu pojedynczej sztuki produktu - obowiązuje tylko przy kategorii zaproszenia w ramach

tzw." serwisu próbkowego". Próbki- zaproszenia  nie posiadają indywidualnej personalizacji tekstu drukowanego.  Klient wybiera kolorystyke czy też wzór produktu, a tekst drukowany jest tekstem losowym.

3. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po uzgodnieniu specyfikacji towaru przez Zamawiającego ze Sklepem oraz po ostatecznej akceptacji całego zamówienia.

Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po dokonaniu przez Zamawiającego akceptacji całego zamówienia i dokonaniu płatności za zakupiony towar na wskazany rachunek bankowy Sklepu.

4. Termin płatności za zamówiony towary wynosi 7 dni.

5. Dodruk zamówienia

Sugerujemy zamówienie kilku sztuk zaproszeń więcej, niż w wyliczonej liście. Przy zaproszeniach z personalizacją dobrym pomysłem jest zamówienie również kilku wykropkowanych .

Dodruk to mimimum 10 sztuk danego produktu. Dodruk wykonujemy na podstawie uprzednio zaakceptowanego projektu ( z wcześniejszego zamówienia) , chyba że przy złożeniu zamówienia zostaną ustalone wcześniej zmiany.

Przy dodruku mogą wystąpić  różnice kolorystyczne - związane jest to z pracą drukarni i automatycznym ustawianiem palety kolorów przy wydrukach. 

 

III Realizacja

1.Firma działa jako sklep internetowy. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od wpłaty przez kupującego  za zakupiony towar. Sprzedaż odbywa sie wyłącznie poprzez sklep internetowy, nie posiadamy sprzedaży bezpośredniej. 

email biuro@koralik.com.pl

2. Po dokonaniu zakupu drogą elektroniczną na adres biuro@koralik.com.pl posimy o przesłanie specyfikacji do wykonania projektu graficznego.

W przypadku produktów z kategorii nie wymagających indywidualnych zmian w formularzu podajemy numer produktu i ilość.

3.Projekty graficzne.

Na podstawie otrzymanych informacji przygotowujemy  projekt graficzny.  Przesyłamy go w ciągu 2-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty. Przesyłamy projekt graficzny zaproszenia  z jedną wersją tekstu.W przypadku zaproszeń w obcej wersji językowej – nie wykonujemy tłumaczeń – możliwe jest jedynie wykonanie projektu na podstawie gotowego tekstu zaproszenia przesłanego przez klienta. Przygotujemy wzór spersonalizowanego tekstu do sprawdzenia (weryfikacja ew. literówek, błędów stylistycznych i merytorycznych). Na tym etapie dokonujemy wszelkich zmian sugerując się Państwa uwagami. Podsyłana przez klientów lista gości powinna być w formie odmienionej pasującej do tekstu zaproszenia. Nie wprowadzamy zmian, nie poprawiamy błędów w podesłanej personalizacji.

W cenie zamówienia zaproszeń wykonujemy 2 projekty graficzne ( zmiany układu i czcionek)
W przypadku konieczności wykonania większej ilości projektów graficznych pobierana jest opłata w wysokości 10 zł za każdy kolejny projekt.

Po otrzymaniu projektu w ramach zamówienia klient ma prawo do wprowadzenie maksymalnie 2 poprawek/modyfikacji. Każdorazowe wprowadzanie poprawek i kolejne modyfikacje wydłużają czas realizacji zamówienia. Projekty modyfikujemy na bieżąco wg. kolejności zgłoszeń. Wprowadzenie kolejnych poprawek, modyfikacji może potrwać kolejne 2 dni robocze.

Wprowadzenie kolejnej poprawek i/lub modyfikacji jest dodatkowo płatne (10 zł za każdy wykonany projekt).

  W cenie wykonujemy obróbkę jednego zdjęcia do jednego wzoru. Nie wykonujemy fotomontaży. Każde kolejne przesłane to dodatkowa opłata 15 zł.  Prosimy o sprawdzenie projektu i tekstu, gdyż po zaakceptowaniu do druku nie wprowadzamy poprawek. Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu.

4.Czas realizacji

W przypadku produktów nie wymagających projektu graficznego realizacja to 5 dni roboczych.

Produkty z kategorii zaproszeń okolicznościowych,papeterii ślubnej, kart okolicznościowych ( to od 10 do 14 dni roboczych rozpoczętych od momentu zaakceptowania projektu i wpłaty ( w zależności od tego co było ostatnie)

W przypadku niemożliwości realizacji zamówienie w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.

5. Ceny towarów podane na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają należny podatek VAT. Na życzenie Sklep wystawi na rzecz Zamawiającego fakturę VAT, o ile Zamawiający poda wszystkie niezbędne dane do sporządzenia faktury VAT.

IV Wysyłka

Prosimy o zamawianie w odpowiednim czasie , pamiętając o tym, że oprócz terminu realizacji jest również czas dostarczenia przesyłki.  Przesyłki wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku. Nie ponosimy odpowiedzialności za terminowość dostarczania paczek. W przypadku, jeżeli przesyłka ma zostać wysłana za granice Polski prosimy o kontakt  celem uzgodnienia jej koszów.

Przesyłki wysyłamy za pomocą poczty polskiej i firm kurierskich. Całe zamówienie złożone na jedno nazwisko wysyłane jest jedną paczką kupujący pokrywa koszt jednej wysyłki niezależnie od ilości zamawianych przedmiotów.

 

Odbiór osobisty: Łódź - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru

V Zakup próbek

Możliwość zakupu  próbki produktów spośród dostępnych w dziale zaproszeń ślubnych i okolicznościowych.
Próbki są płatne według cennika zamieszczonego przy poszczególnych modelach. Tekst i czcionka zaproszenia przesyłany losowo. Zakup " próbki " dotyczy tylko zaproszeń.

 

VI Reklamacja i zwrot towaru

Nie przyjmujemy zwrotów produktów tworzonych na indywidualne zamówienie kupującego a więc personalizowanych według podesłanych informacji.

W przypadku reklamacji zwracający zakupiony towar –po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sklepem ,

nadaje na swój koszt na adres sklepu przesyłkę wraz z dowodem zakupu.  Zwrot ceny zakupionego towaru na rzecz Zamawiającego nastąpi w terminie 14 -dniowym od dnia dostarczenia zwracanego towaru do Sklepu. Koszt przesłanego towaru pokrywa kupujący, a sprzedawca zwraca koszty dostawy stanowiące równowartość najtańszego sposobu dostarczenia przsyłki do klienta.

Nie wysyłamy i nie odbieramy paczek za pobraniem oraz nie przyjmujemy przesyłek nadanych na koszt adresata.

W przypadku powstania błędów w druku, powstałych z winy Sklepu, Zamawiający ma prawo dokonać zwrotu towaru w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru, Sklep nada paczkę pocztową zwrotną do Zamawiającego wraz z poprawionym lub nowym towarem. ( przesyłki Poczta Polską)

Reklamacji nie podlegają:


- Błędy drukarskie w zaakceptowanym przez Państwa wcześniej projekcie

- Drobne różnice w odcieniach wydruku oraz w porównaniu do projektów wysyłanych drogą elektroniczną


- Wielkość, czytelność czcionki (wszelkie uwagi prosimy zgłaszać przed zaakceptowaniem projektu zaproszenia)


- Odcień papieru, wstążek i innych dodatków (w rzeczywistości kolory mogą nieznacznie odbiegać od tych przedstawionych na aukcji ze względu na różne ustawienia monitora)

- Zniszczenia towaru, które powstały wskutek uszkodzenia opakowania podczas transportu oraz terminowość ich dostarczenia ,przez Pocztę Polską lub firmę kurierską. (w takim wypadku klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji i spisania protokołu w chwili odbioru przesyłki u kuriera lub listonosza.)

 

Klient odbierający zamówienie osobiście ma możliwość obejrzenia poprawności zamówienia a w przypadku przesyłki kurierskiej ma obowiązek rozpakowania przesyłki przy kurierze, by zweryfikować jej zawartość .

 

VII

 
Firma Koralik jako administrator danych osobowych, informują Pana/ Panią, iż:
 
-podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu realizacji zamówienia
 Kupujący składając zamówienie pozostawia w formularzu zamówienia dane:
osoby zamawiającej; adresu dostawy; telefon do kontaktu; adres mailowy do korespondencji
-uzyskane dane otrzymywane są bezpośrednio od osoby składającej zamówienie poprzez stronę internetową, nie są pozyskiwane od osób trzecich.
-dokonując zakupu nie ma obowiązku rejestracji a dane  są gromadzone w celach realizacji zamówienia i przechowywane są do momentu wykonania usługi. 
-posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania;
Przetwarzanie danych następuje przy wysyłce zamówień złożonych w sklepie internetowych i jest realizowane przez przesyłki kurierskie ; przesyłki listowe i paczki pocztowe za pomocą Poczty Polskiej
 
Dane przechowywane są w siedzibie firmy oraz używane przez  oprogramowanie komputera, serwera, programu pocztowego i sklepu internetowego.
-dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zakończenia realizacji zamówienia
-ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 
 
Usługodawca dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem; niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;  przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu wykonania usługi.
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
 
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Beesart z siedziba : ul. Ogrodowa 10 , 97-350 Gorzkowice
 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania zleconej usługi podczas składanego zamówienia 
 
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez  do czasu zakończenia  realizacji złożonego zamówienia
 
5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (*jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
 
6) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

 

Zaproszenia, papeteria okolicznościowa, produkty personalizowane, projekty 

wykonywane przez sklep www.koralik.com.pl traktowane są jako produkty wykonane na indywidualne zamówienie i nie podlegają zwrotowi.